jump to navigation

Çağla Şikel-Alişan… EKRANLARDA SEZONUN İLK BOMBASI !.. Ağustos 25, 2008

Posted by evremnaz in 1.
trackback

caglasikel_alisan&.jpg

Transferler, yaz sıcağının hararetini artırıyor. İki ünlü sanatçı da birlikte rol aldıkları diziden sonra birlikte sabah programı yapacak.

Çağla Şikel ile Alişan, şimdi dizideki birlikteliklerini başka programlara da taşıyor.
Alişan ve Çağla Şikel yeni yayın döneminde Show Tv ekranlarında farklı bir formatla yer alacak.
Eylül ayından itibaren Show Tv’nin sabah programını birlikte sunacaklar. Bir bakıma Show’un sabah şekerleri olacaklar.
Show Tv’nin başarılı iç yapımlar müdürü Caner Erdem imzasını taşıyan program için hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor

Yorumlar»

1. seydali - Ağustos 30, 2008

ben inaniyorumki Çok guzel bir program olaÇak sizi tebrik ederim

2. irem - Eylül 2, 2008

ben bu tür proğramlar pek izlemiyorum ama işallah tutar demet akalınla tutmamıştı bu bari tutsun

3. gonul - Eylül 10, 2008

cagla abla alisan abi siz bir birinize cok yakisiyorsunuz cagla abla lutfen emre abiden ayril alisan abiyle evlen yalvariyorum sizi cok ama cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum msn verim lutfen bana yazin c_emre_97@hotmail.com sizi cok seviyorum ismim gonul

4. ismet girit - Ekim 9, 2008

değişim yapmak istiyorum beni baştan yaratırmısınız 56 yaşındayım programınıza katolmak istiyorum

5. merve - Ekim 19, 2008

çağla abla sen çok güzelsin

6. merve - Ekim 19, 2008

emre abiyle birbirinize çok yakışıyorsunuz

7. merve - Ekim 19, 2008

programınızı hiç kaçırmadan izliyorum

8. merve - Ekim 19, 2008

seni çooooooook seviyorum

9. merve - Ekim 19, 2008

çağla abla neden bukadar güzelsin ya kıskanıyorum ama seni

10. merve - Ekim 19, 2008

bir görebilsem sizi keşke

11. merve - Ekim 19, 2008

emesenimi veriyorum ne olur benle konuş
merwe.demir.13hotmail.com

12. merve - Ekim 19, 2008

saçlarını çok beğeniyorum çağla abla

13. merve - Ekim 19, 2008

size emre abiyle mutluluklar dilerim

14. merve - Ekim 19, 2008

sizi çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

15. selocan - Ekim 20, 2008

sımdıden hayrlı ugurlu olsun

16. elif - Kasım 6, 2008

ben alişanın programını izliyorum hiç kaçırmadan keyifle izliyorum alişan keşke sende çağla gibi bir kız bulsaydın hemen evlenirdin öyle değilmi by seni çok seviyorum alişan senin hayranınım alişan


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

